divendres, 16 de setembre del 2016

Primeres impresions

Podem definir l' alfabetització multi-modal com un procés d'aprenentatge on intervenen diferents recursos humans com la veu, la parla, els gestos o moviments els quals es poden incloure en la tecnologia o aplicacions digitals, amb l'objectiu de fusionar-los. La incorporació d'aquesta comunicació afavoreix l'àmbit educatiu, així fent les classes més dinàmiques i motivadores alhora d'utilitzar aquests materials de l'aula. En el moment en el qual, en algun moment del nostre currículum laboral, se'ns autoritza ser tutors o tutores d'un alumnes amb discapacitat, és important treballar aquesta alfabetització en equip, on tothom sigui partícip d'aquelles adaptacions, un clar exemple on podriem aplicar el treball en equip és realitzant una obra de teatre.

Ja, des de ven petits, tenim recursos per treballar aquest nou concepte, en el moment que aprenem a llegir estem adquirint nous aprenentatges relacionats amb aquestes múltiples formes de coneixement. Segons la nostra reflexió, és un privilegi poder ralitzar diverses tasques alhora, des de mantenir un diàleg amb una persona fins a fer una obra de teatre, compondre música, etc. les quals són activitats més complexes. Però, hem de saber adaptar cadascuna d'aquestes activitats a l'entorn i depenent també de les habilitats de les persones que hi participaran. Finalment, veiem que a l'actualitat, les tecnologies són molt importants i formen part del nostre dia a dia, per aquest motiu és un bon recurs per treballar a nivell educatiu dins i fora de l'aula, donant suport i recursos als educadors/es.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada